2013. március 25., hétfő

Intro, teaser, beveztő, akár mi :)

Bátorkodtam hozzá toldani egy keveset, mert az eleje pár héttel ezelőtt már megvolt. :)
Remélem tetszik, és fel keltettem az érdeklődéseteket!



" - Most pedig fiúk, mindegyikőtök húz egy nevet, és akit kihúztatok, azzal lesztek együtt. Újra húzás nincs! Vili? -mosolyodott el _____. - Remek, Jongin te kezded.
Miközben belenyúlt Yeolli sapkájába, végig a szemembe nézett amibe teljesen bele pirultam, mégsem tudtam elszakítani a tekintetem. Végül kihúzott egy cetlit és felvont szemöldökkel, huncut mosollyal felolvasta:
- Pöttömpanna gyere ide, velem leszel! -kaján vigyorral nézett ismét rám.
"Ez... ez most komoly??" a szemem kitágult és egyfajta sokkos kifejezés ült arcomra. "Ne mááár."
-Ilyen az én szerencsém.. -motyogtam orrom alatt.

~~~

"Suck out him/her" -olvastuk fel. Mi a...
-Franc? -néztünk egymásra felvont szemöldökkel; Ő önelégülten én hitetlenül
- Te.... Normális vagy _____? - szúrós szemeket meresztettem rá.- Miért pont angolul? És... ez most komoly? Kiszívni?
- Angolul minden jobban hangzik. - vont vállat, és úgy mondta, mintha ez lenne a világ egyik legtermészetesebb dolga."Csodás." Sűrűn pislogtam hol Jonginra, hol_____-ra, miközben arcom paradicsom színt vett föl, állam pedig a PVC-t verdeste.
- Figyelj _____, kapjátok le egymást Chanyeollal, menjetek szobára vagy bánom is én, de ne rajtunk töltsd ki a szexuális vágyaidat. - karolta át vállamat Jongin és vont magához lehetetlenül közel, közben a pimasz mosoly még mindig a szája sarkában csüngött.

- De én nem is
- Nem kell megmagyarázni. - intette le Jongin mosolyogva."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése