2013. március 24., vasárnap

Figyelmeztetések + bevezető


- Előfurdalhat trágár beszéd, illetve obszcén szavak használata;
- Későbbiekben +18-as tartalom;
- Erőszak;
- Szereplő -majdnem- halála, életveszélyes állapota

  ***

Hello everybody. :)

Oké, el sem hiszem, hogy elkezdtem. Belefogtam. Végre. Nálam ez valami csoda.
Általában a jó ficik/fici ötletek mind a fejemben vannak, és ha netán leírom őket, akkor az nekem nem tetszik vagy nem úgy sikerült amilyennek terveztem és ez bosszant. Felbosszant, hogy amit elterveztem nem úgy íródott meg. De ez most másképp lesz. Addig nem fogok feltenni egy darab fejezetet se, se prológust, úgy hogy az nem tökéletes. Jó tudom, ez hülyeség, hisz’ tökéletes soha nem lehet semmi, de akkor is. Ezt nem fogom hagyni. Ezt nem. Nekem ez nagyon fontos. Úgyhogy számíthattok arra, hogy lassan fogom feltenni őket. :„) Bocsika ezért előre is. 
De.. remélem, majd megéri az igénybe vett időmet.

+ Vannak a szereplőkön kisebb-nagyobb változtatások, mert az úgy passzolt eredetileg a fejemben. Itt pl. most úgy első körben ami eszembe jut, az az hogy, Jongin nem 182 cm, hanem 188. idióta egy ötlet, de ez van

Mmmm, oké. szerintem mindent elmondtam amit akartam.
Szereplő leírás majd egyszer valamikor lesz. ;)

Kissu~ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése